ÅRSMÖTE 2016

24 FEB 2016 22:56
Onsdagen den 16 mars är det dags för Stockholms Klätterklubb att ha årsmöte för 2016. Som brukligt är bord bokat på restaurang Engelen på Kornhamnstorg, Gamla stan (vid Slussen). Vi börjar kl 18. En enklare middagsrätt inklusive ett glas till maten ingår för alla föranmälda mötesdeltagare, på klubbens bekostnad.
Föranmälan görs till This is a mailto link senast onsdagen den 9/3.
  • Skapad: 24 FEB 2016 22:56

Efter mötets avslutande hoppas vi att som eftersits kunna bjuda de närvarande på ett kortare föredrag om klättring i någon form. I skrivande stund är det inte klart vem det skulle vara, inget är säkert men styrelsen jobbar på att skaka fram någon känd klätterprofil! Tidigare år har t.ex. Said Belhaj och Hannes Puman gästat årsmötena.

En hälsning från valberedningen
Valberedningen i Stockholms Klätterklubb har till uppgift att föreslå en styrelse inför årsmötet den 16 mars 2016. Styrelsearbetet är viktig och inspirerande men framförallt nödvändigt och vi behöver dig. Gillar du idén om en levande och aktiv klätterklubb och vill låta din entusiasm smitta av sig på andra medlemmar, kan din medverkan i styrelsen få stor betydelse!
Vi i valberedningen tror att engagemang och drivkraft är viktiga egenskaper för styrelsearbetet men också en samarbete och skapande atmosfär i styrelsearbetet. Styrelsen har viss övervikt av män och därför skulle fler kvinnor bättre avspegla könsfördelningen i klubben. Du behöver naturligtvis inte vara superklättrare för att delta i styrelsearbetet, bland klubbens medlemmar finns alla kunskapsnivåer och dessa bör representeras i styrelsen.
Anmäl gärna ditt intresse till valberedningen via e-post, eller ring oss. (Utom om du istället vill engagera dig i valberedningen, då kontaktar du styrelsens ordförande Robert Rosenzweig - via This is a mailto link.)

Alexander Raofinia, This is a mailto link070-990 0002
Joachim Eriksson, This is a mailto link073-180 0039